אלמוג בוקר : דודו, שמעון בוקר, הוא סגן ראש עיריית באר־שבע מטעם הליכוד וגם הוריו הם אנשי ליכוד.

אלמוג בוקר : דודו, שמעון בוקר, הוא סגן ראש עיריית באר־שבע מטעם הליכוד וגם הוריו הם אנשי ליכוד.. היו לי בצוק איתן עשרות שעות שידור ולילות ארוכים ללא שינה, וכל מה שזוכרים לי מהמבצע הזה, זה את הגיהוץ, הוא צוחק. למשל, ביום שבו חיסלו את אחמד אלג'עברי מהחמאס, קיבלתי הודעה בארבע בבוקר. יליד 1978, גר בקיבוץ זיקים. לאחר שלוש שנים, עבר לרדיו דרום ככתב מוניציפאלי, וכעבור שנה מונה לתפקיד מנהל מחלקת החדשות ברדיו, תפקיד בו כיהן שנתיים. See full list on xnet.ynet.co.il

את הקריירה העיתונאית החל ככתב מוניציפלי בעיתון זמן הנגב, לאחר שהכיר את העורך דאז, אמיר בוחבוט, במכללה. בוקר (41) נולד וגדל בבאר־שבע, בנם של סוכן ביטוח ועובדת בדואר. אלמוג בוקר מגיב על ההטרדה שעבר בשידור חי: רציתי להיות כתב פוליטי או צבאי, אבל מה לעשות שיש אנשים טובים בערוץ, ספי עובדיה ואור הלר מעולים, והם לא הולכים לשום מקום. באותה שנה הצליח להשתחל לחברת החדשות של ערוץ 10 ככתב בדרום.

אוטוטו טאלנט תכנית ×—×
אוטוטו טאלנט תכנית ×—×"ש×" לאלמו×' ×'וקר וואל×" ×'רנז ×" from img.wcdn.co.il
אחר כך נסענו לדודים שלי בטירת־צבי, ואז משמיים קיבלנו איזו דירת airbnb ביפו, פנטהאוז מדהים. בין היתר, הוא מי שחשף לראשונה את פרשת ההטרדות המיניות של ראש עיריית אשקלון, איתמר שמעוני, שהובילה להתפטרותו והרשעתו, וגם את פרשת רונאל פישר החשוד בקבלה לכאורה של שוחד (150 אלף דולר) לעיני המצלמות מאלון חסן, לשעבר ראש ועד עובדי נמל אשדוד. לפני שמישהו שמע שהיה אירוע, היא כבר לא היי. החלום שלי לא היה להגיש תוכנית באולפן, אלא לקבל תחום, הוא אומר. בוקר (41) נולד וגדל בבאר־שבע, בנם של סוכן ביטוח ועובדת בדואר. אלמוג נשאר בבית ומשדר מהחזית, ואילת נודדת עם הילדים לצפון הארץ. אחרי שנתיים עבר למגרש הארצי, ככתב לענייני חבל לכיש במעריב. בכל מקום שהגעתי אליו נשים היו אומרות לי 'בוא תגהץ לי' וגברים היו מתלוננים שסיבכתי אותם.

איך אפשר גם להיות גם כתב שטח וגם להגיש תוכנית יומית?

See full list on xnet.ynet.co.il אני לא רוצה לשמוע כל היום 'צבע אדום' ואני לא רוצה שהילדים ישמעו, אבל אני מכבדת את מי שבוחר להישאר בבית. אחרי שירות צבאי בשריון למד תקשורת במכללה האקדמית ספיר, ולפרנסתו עבד כמנהל משמרת בפלאפון. הוא מגהץ גם את הבגדים שלי, אני בקושי יודעת לתפעל את המגהץ. באיזשהו שלב היו קיצוצים והורידו את התוכנית של מירי נבו ואלי אילדיס, אבל כשראו שהקורונה חוזרת קיבלתי אור ירוק. היו לי בצוק איתן עשרות שעות שידור ולילות ארוכים ללא שינה, וכל מה שזוכרים לי מהמבצע הזה, זה את הגיהוץ, הוא צוחק. See full list on xnet.ynet.co.il אני זוכרת את הפעם הראשונה שברחתי מכאן. אלמוג בוקר כתב ערוץ 13 המתגורר בקיבוץ זיקים, נשוי ואב לשלושה. בוקר, שזכה לפני שנה בפרס העיתונאי המצטיין לשנת 2019 מטעם איגוד דוברי הרשויות המקומיות (יחד עם המתחרה מחדשות 12, תמיר סטיינמן), חתום על לא מעט סקופים, שהשפיעו על סדר היום הציבורי. הדירה הייתה מושכרת להפקה אמריקאית שתוכננה להצטלם בארץ, ועקב המצב ביטלה את הצילומים. More images for אלמוג בוקר » באותה שנה הצליח להשתחל לחברת החדשות של ערוץ 10 ככתב בדרום.

התאומים היו בני חצי שנה והגדול בן שלוש. יליד 1978, גר בקיבוץ זיקים. העובדה שהוא לא רק משדר מהשטח אלא גם גר שם העלתה את הפופולריות שלו, עד כדי כך שגיא פינס תיעד אותו מצליח לדווח בזמן אמת על נפילות ומגהץ לעצמו חולצה בו־זמנית. יש סוג של תקרת זכוכית למי שבא מהפריפריה ללב התקשורת הישראלית, הוא אומר, יש מסלול עוקף ליוצאי גלי צ. משמש ככתב חדשות בעוטף עזה מזה כעשור.

חמש מ×
חמש מ×"×"ורת שישי עם אלמו×' ×'וקר 19 02 21 ×"תוכנית ×"מלא×" ×—×"שות 13 from media.reshet.tv
משמש ככתב חדשות בעוטף עזה מזה כעשור. כתב אזורי (בדרום) קישורים חיצוניים; היא מדהימה שהיא לקחה על עצמה הכל ועושה את זה באהבה. בין היתר, הוא מי שחשף לראשונה את פרשת ההטרדות המיניות של ראש עיריית אשקלון, איתמר שמעוני, שהובילה להתפטרותו והרשעתו, וגם את פרשת רונאל פישר החשוד בקבלה לכאורה של שוחד (150 אלף דולר) לעיני המצלמות מאלון חסן, לשעבר ראש ועד עובדי נמל אשדוד. אלמוג נשאר בבית ומשדר מהחזית, ואילת נודדת עם הילדים לצפון הארץ. היו לי בצוק איתן עשרות שעות שידור ולילות ארוכים ללא שינה, וכל מה שזוכרים לי מהמבצע הזה, זה את הגיהוץ, הוא צוחק. ב־2005 עבר בוקר לרדיו דרום ככתב ובהמשך מונה למנהל מחלקת החדשות. הכתב בדרום של ערוץ 10.

העובדה שהוא לא רק משדר מהשטח אלא גם גר שם העלתה את הפופולריות שלו, עד כדי כך שגיא פינס תיעד אותו מצליח לדווח בזמן אמת על נפילות ומגהץ לעצמו חולצה בו־זמנית.

בוקר הוא גם מי שדיווח לראשונה על מרד החיילות בבסיס זיקים, שהוביל לסגירת בסיס הטירונים. אבל אף אחד לא יודע למי הצבעתי בבחירות, הוא מדגיש, גם לא הילדים שלי. אלמוג בוקר מגיב על ההטרדה שעבר בשידור חי: השבוע מלאו שש שנים למבצע צוק איתן, שהפך את בוקר מכתב פריפריה לכוכב. החלום שלי לא היה להגיש תוכנית באולפן, אלא לקבל תחום, הוא אומר. תשאלי אותי, כי אני משלמת את המחיר. התאומים היו בני חצי שנה והגדול בן שלוש. הדירה הייתה מושכרת להפקה אמריקאית שתוכננה להצטלם בארץ, ועקב המצב ביטלה את הצילומים. ב־2005 עבר בוקר לרדיו דרום ככתב ובהמשך מונה למנהל מחלקת החדשות. באיזשהו שלב היו קיצוצים והורידו את התוכנית של מירי נבו ואלי אילדיס, אבל כשראו שהקורונה חוזרת קיבלתי אור ירוק. פעם הייתי חוזר בארבע הביתה כדי להוציא את הילדים, היום אני לא יכול להתפנות לזה. הכתב בדרום של ערוץ 10. בוקר, שזכה לפני שנה בפרס העיתונאי המצטיין לשנת 2019 מטעם איגוד דוברי הרשויות המקומיות (יחד עם המתחרה מחדשות 12, תמיר סטיינמן), חתום על לא מעט סקופים, שהשפיעו על סדר היום הציבורי.

את הקריירה העיתונאית החל ככתב מוניציפלי בעיתון זמן הנגב, לאחר שהכיר את העורך דאז, אמיר בוחבוט, במכללה. בחודש שעבר בוקר החל להגיש את התוכנית היומית חדשות היום עם אלמוג בוקר (שמשודרת ברשת 13 ב־15:00). בוקר, שזכה לפני שנה בפרס העיתונאי המצטיין לשנת 2019 מטעם איגוד דוברי הרשויות המקומיות (יחד עם המתחרה מחדשות 12, תמיר סטיינמן), חתום על לא מעט סקופים, שהשפיעו על סדר היום הציבורי. הכתב בדרום של ערוץ 10. See full list on xnet.ynet.co.il

אלמו×' ואיילת ×'וקר ל×
אלמו×' ואיילת ×'וקר ל×"משיך לחיות תחת ×"מתקפות ×'זיקים זו ×"ילמ×" Xnet from images1.ynet.co.il
״ההורים שלי בקשיים כלכליים, ואני צריכה מחשב ללימודים בזום״. 9 בדצמבר 1978 (בן 42) באר שבע, ישראל: למשל, ביום שבו חיסלו את אחמד אלג'עברי מהחמאס, קיבלתי הודעה בארבע בבוקר. הדירה הייתה מושכרת להפקה אמריקאית שתוכננה להצטלם בארץ, ועקב המצב ביטלה את הצילומים. שלושת ילדיהם, אמרי (תשע) והתאומים עומר ועילי (שש וחצי) נמצאים בבית. בין היתר, הוא מי שחשף לראשונה את פרשת ההטרדות המיניות של ראש עיריית אשקלון, איתמר שמעוני, שהובילה להתפטרותו והרשעתו, וגם את פרשת רונאל פישר החשוד בקבלה לכאורה של שוחד (150 אלף דולר) לעיני המצלמות מאלון חסן, לשעבר ראש ועד עובדי נמל אשדוד. פעם הייתי חוזר בארבע הביתה כדי להוציא את הילדים, היום אני לא יכול להתפנות לזה. אלמוג בוקר כתב ערוץ 13 המתגורר בקיבוץ זיקים, נשוי ואב לשלושה.

רציתי להיות כתב פוליטי או צבאי, אבל מה לעשות שיש אנשים טובים בערוץ, ספי עובדיה ואור הלר מעולים, והם לא הולכים לשום מקום.

אני זוכרת את הפעם הראשונה שברחתי מכאן. הוא מגהץ גם את הבגדים שלי, אני בקושי יודעת לתפעל את המגהץ. See full list on xnet.ynet.co.il 9 בדצמבר 1978 (בן 42) באר שבע, ישראל: אין הרבה כתבי שטח שמקבלים הנחיית תוכנית. באותה שנה הצליח להשתחל לחברת החדשות של ערוץ 10 ככתב בדרום. עד הקורונה היו פה שנתיים מאוד קשות בעוטף, כל שבועיים־שלושה הייתה הסלמה, ודרך ההתמודדות שלנו היא לא להיות כאן. רציתי להיות כתב פוליטי או צבאי, אבל מה לעשות שיש אנשים טובים בערוץ, ספי עובדיה ואור הלר מעולים, והם לא הולכים לשום מקום. אלמוג בוקר כתב ערוץ 13 המתגורר בקיבוץ זיקים, נשוי ואב לשלושה. מדהים ומרגש בעיניי שהוא קם בבוקר עם תשוקה לעבודה שלו, ולכן אני מוכנה לעמוד מאחוריו במה שצריך, אם כי ברור שיש ימים שאני תולשת שערות מרוב. אבל אף אחד לא יודע למי הצבעתי בבחירות, הוא מדגיש, גם לא הילדים שלי. בהתחלה אצל אחותי ליד חיפה, ואחר כך אצל אחות של אלמוג בנהריה. איך אפשר גם להיות גם כתב שטח וגם להגיש תוכנית יומית?

Posting Komentar

0 Komentar